מכתב תמיכה מפתיע בקהילתו של הגה"צ רבי יעקב מאיר שכטר

    נתי קאליש No Comments on מכתב תמיכה מפתיע בקהילתו של הגה"צ רבי יעקב מאיר שכטר

    הגה"ח רבי משה קרמר מזקני חסידי ברסלב יוצא במכתב תמיכה בקהילתו של הגה"צ רבי יעקב מאיר שכטר שעוברת טלטלה בתקופה האחרונה ובפרט בימים האחרונים. "

    צילום: ארי קופרשטוק
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור הטלטלות שעוברת על קהילתו של הגה"צ רבי יעקב מאיר שכטר שליט"א בעת האחרונה, יוצא זקן רבני ברסלב הגה"ח רבי משה קרמר שליט"א במכתב תמיכה וחיזוק לבני הקהילה.

    את המכתב שנכתב בכתב ידו פותח הרב קרמר בהתייחסות למקרה שאירע בהילולת רבי נחמן מברסלב סמוך ל'שול' של חסידי ברסלב במאה שערים: "העניין שהיה בעת ההילולא דרבינו הקדוש שהגיע מורינו הרה"צ ליד בנין בית מדרשינו במא"ש עם בני משפחתו בכוונה להשתתף בסעודת ההילולא שם ונתעוררו אז אברכים יקרים מבני קהילת קרן אור תלמידי הרה"צ הרי"מ שליט"א לנצל את המצב הזה לבוא ולהתראות אתו פנים אל פנים ולשמוח איתו יחד ולהביע בפניו את גודל תשוקתם להיות אתם יחד ותו לא מידי".

    "ובטעות לא הובן הדבר כראוי אצל אנשים יקרים אחרים כי חשבו כי כוונתם היה לעשות מחטף ח"ו ולכן נכתב כנוסח המחאה שהעניין הנ"ל ע"י אינשי דלא מעלי ח"ו אבל לא כן הדבר כי האנשים הנ"ל שארגנו את הדבר ביודעי ומכירי אותם כמו כן כלל הקהילה הנ"ל הק' כולם אהובים וברורים אנשים בני עלייה עובדי ה' אמיתיים" כותב הרב קרמר במכתב המפתיע.

    הרב קרמר מוסיף ומקווה שיהיה שלום בין הצדדים: "וה' ישפוט שלום שלום בין ישראל וישוב השלום על כנו לעבוד את בוראנו יחד באהבה ובאחדות".

    עוד הוא מוסיף וכותב בשבח קהילתו של הרב שכטר: "רצוני לציין העובדא שלמעשה הנני משתתף מפעם לפעם בבית הכנסת של הקהיל הנ"ל ברחוב חבשוש והנני מתפעל מאוד מאופן התפילה שם בהתעוררות ובהתלהבות שלא מצוי במקומות אחרים אשרי חלקם".



    0 תגובות